כל האחים שלו זכו בבית.
ורק גופי נשאר מאחור 💔
גופי מאוד אהב את האחים שלו כל פעם שאחד עזב גופי בכה,
עכשיו כבר לא נותר אף אחד הוא נשאר לבד בתא.
הוא כל כך אהב לשחק איתם בתא ועכשיו אין עם מי , רוב היום מביט דרך הסורגים בייאוש.
וזה שובר את הלב,
כי גופי הוא באמת כלב שקל לאהוב.
עדין, אוהב טיולים,
מסתדר עם כלבים, מסתדר עם חתולים,
והכי עצוב?
הוא אף פעם לא ידע מה זה בית.
אף פעם לא הייתה לו מיטה משלו.
לא ספה להירדם עליה.
לא בן אדם קבוע שאוהב אותו.
רק כלוב.
והמתנה שלא נגמרת.
ואפשר לראות עליו שהוא עדיין לא ויתר.
עדיין מסתכל על אנשים בתקווה הזאת…
שאולי הפעם זה שלו.